Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T20:02:33+02:00
1) British Museum (Londra)
2) Muzeul Louvre (Paris)
3) Natural History Museum (Londra)
4) Galeriile Uffizi (Firenze)
5) Capela Sixtina (Vatican)
6) Muzeul National  Arheologic (Atena)
7) Metropolitan Art Museum (New York)

2014-11-12T20:18:32+02:00
 British Museum (Londra)
 Muzeul National  Arheologic (Atena)
 Metropolitan Art Museum (New York
 Muzeul Louvre (Paris)
 Natural History Museum (Londra)
 Galeriile Uffizi (Firenze)
 Capela Sixtina (Vatican)