Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:56:06+02:00
Pe aceeasi dreapta ........
pe aceias linie
Inseamna puse pe aceeasi dreapta si semnul lor este ≡
na nui la el am uitat de =
la fe
fel
2014-11-12T19:57:00+02:00
Punctele coliniare sunt punctele care apartin aceleasi drepte. De exemplu, daca ai o dreapta AB, si un punct M care se afla pe dreapta AB, atunci A, M, B sunt coliniare.
1 5 1