Calvuleaza produsul dintre numarul cu 25 mai mic decat 34 si numarul cuprins intre 7 si 9 . puneti va rog raspunsul corect e foarte inportant va rog ajutatima !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2
ajutatima sunt in clasa a 3 a nu am inteles ce ai scris aleza2002 poti sami spui ca laclasa a3a

Răspunsuri

2014-11-12T19:51:09+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:57:38+02:00
Produs inseamna inmultire
numarul cu 25 mai mic decat 34 este 9
34-25=9
numarul intre 7 si 9 este 8
atunci
9*8=72
NULT
MULTUMESC MULT!!!!!!!!!!!!!!!!!
cu multa placere! ai inteles acum?