Răspunsuri

2014-11-12T19:44:35+02:00
O suma de oricare sase numere consecutive este mereu impara
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:45:28+02:00
Consideram 6 numere impare :
2a + 1
2b + 1
2c +1
2d + 1
2e +1
2f + 1
S = 2a + 1 + 2b + 1 + 2c + 1 + 2d + 1 + 2e + 1 + 2f +1 =
= 2a + 2b + 2c + 2d + 2e + 2f + 6 =
= 2 x ( a + b + c + d +e + f ), care este numar par, indiferent care ar fi numerele a, b, c, d, e, f.
1 5 1