Răspunsuri

2014-11-12T19:42:18+02:00
Saptamina aceasta trece repede
mama trece pe la bunica .
sper ca team ajutat cu 2 prop.
Mulțumesc, dar nu prea cred că sunt sensuri diferite. :)
Și aveam nevoie de 6 propoziții, ca să mă orientez. dar îți mulțumesc.
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:45:18+02:00
El trece drumul fara sa se opreasca. El trece cu bine peste examen. Mama a trecut cu vederea peste incident. El trece la fapte. Diana si-a trecut nota in caiet. Ii trec multi bani prin maini!
El trece drumul fara sa se opreasca. El trece cu bine peste examen. Mama a trecut cu vederea peste incident. El trece la fapte. Diana si-a trecut nota in caiet. Ii trec multi bani prin maini!
Ai copiat ..
Miss.
da am vrut sa te ajut
M-a ajutat Fgj, și nu e frumos să copii fără ca tu să te gândești.copierea e interzisă pe acest site.