Răspunsuri

2014-11-12T19:37:52+02:00
Te ajuti de dictionar il ei la tradus si dupa pronunti bine cuvintele

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:39:01+02:00
Eu invat la orece poiezie cu un inel fermecat el ma ajuta inchid ochi si stiu poiezia pe nota zece si coasta cam 2000dolari
nu am asa ceva
bine am glumit
citeste poiezia de 10 ori apoi nu te uita si memoreazo
incet nustii un cuvint mai trage cu ochiul
ok