Răspunsuri

2014-11-12T19:39:47+02:00
Petrolier este locul in care se tine petrolul(ex:bazin,butoi)
petrolifer este locul/terenul unde sa gaseste petrolul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:45:18+02:00
petrolier - care ține de petrol,care provine din petrol,ramuri industriale.
Ex. -Am văzut un tren petrolier / Îmi place industria petrolieră.

petrolifer - despre regiuni ,despre state care conțin petrol .
Ex. Iracul este un stat petrolifer.
mulțumesc pt. coroana
Nu ai pentru ce! Multumesc pentru ajutor