Răspunsuri

2014-03-07T19:57:58+02:00
Poti sa faci comparatie intre 2 persoane , aici ai putea folosi antonim : frumos-urat ; mare-mic .. 
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-07T20:12:53+02:00
Si a sosit din nou primavara si in sufletul tau se asterne o dorinta de viata. Dupa nesfirsitele zile de toamna si friguroasele momente ale iernii cind natura a adormit intr-o moarte lunga, in sfirsit poti sa te bucuri de razele soarelui, de cintul pasarelelor, de mirosul de iarba verde- care atat de mult ti-au lipsit.Primavara e un inceput, caci parca ai renaste din nou impreuna cu natura. Acum lasi tristetea la o parte si incepi a pretui fiecare clipa , caci este unica!