Răspunsuri

2014-03-07T19:43:48+02:00
Imaginea vizuala cromatica descrie culoare unui element
culoare vizuala dinamica descrie un element in miscare sau dc face ceva

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-07T19:56:24+02:00
Imagine vizuala-dinamica se foloseste in descrieri, pt a ajuta cititorul sa isi imagineze miscarea unor obiecte sau persoane.Ex:"cocorul zburand "
Imaginea vizuala-cromatica este o imagine care indica culori. Ex: "Parul galben"