Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:34:44+02:00
-Buna dimineata,Dintica!
-'neata!Ce vrei si astazi?!Iar ai venit sa ma scoli?
-Da!Vreau sa te spal!
-Pot si eu sa ma spal singur!Sunt destul de mare!Dar,mai incolo...Acum vreau sa dorm.
-Nu poti dormi acum deoarece trebuie sa mergi la scoala.Acolo o sa rada de tine elevii.Ceilalti Dintisori s-au spalat deja.Haide mai repede!
-Daca o sa ma spal acum o sa ma lasi in pace sa dorm pana dupa-amiaza?Atunci iar o sa apari...Offfff!!!
-Bine!Haide!
-OK!
Te rog imi dai cel mai bun?
Daca vrei!bineinteles!
Mersi!!!
2014-11-12T19:34:52+02:00
-hei,tu ce cauti aici sus                                                                                       -cum ce caut?aici ar trebui sa fiu in fiecare zi pe dintii lui acest copil.                     -da dar mie nu imi place sa fiu frecat de tine,eu as vrea sa fiu in locul tau sa te frec asa ti ar placea.                                                                                           -binenteles ca nu scuzama dar asta ne e meseria                                                 -bine te scuz deoarece iti ceri iertare asta e cel mai important intro prietenie           -da sunt deacord sa fim cei mai buni prieteni                                                        De atunci periuta de dinti si dintele au devenit cei mai buni prieteni
2 2 2