A) Cristina are la geografie notele : 5 , 7 si 9 . Calculati media Cristinei la geografie .

b) Media aritmetica a trei numere este 21 , iar media aritmetica a primelor doua numere este 25 . Calculati numerele , stiind ca al treilea numar este cu 7 mai mic decat dublul primului numar .

Va rogg ajutatima .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:34:22+02:00
Ma=(5+7+9):3=21:3=7 este medie aritmetica a notelor Cristinei la geografe
12 4 12
2014-11-12T19:38:58+02:00