Gaseste cuvinte cu înțeles asemanator expresiilor date si completează.
da cu bată in balta-
da coltul-
da la o parte-
da apa la soareci-
Va rog frumos sa m-a ajutati si m-a scuzati am uitat sa va salut =]]]

2
Va rog frumos sa m-a ajutati fiindcă chiar mâine am limba romana si nu prea imi dau seama cum sa imi fac va rog frumos...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:32:37+02:00
 greseste 
 moare
amana
plange
 

Ms mai ajutat mult acuma vreau sa vad ce răspuns imi va da cosminabarbu14
2014-11-12T19:32:57+02:00
A rata, a muri, a neglija, a plange
Ms mai ajutati chiar foarte mult am vrut sa va marchez pe amândoi dar nu se poate
Din nefericire