Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:26:31+02:00
A)=-3,5
b)nici eo nu stiu?
c)2,5
d)-3
e)0
f)-1,5
Sper ca team ajutat te pup
Hei s-ami scrii cum au fost raspunsurile ok
O sa iti spun multumesc.
Nai pentru ce
2014-11-12T19:33:12+02:00
A=-3 b=-1,6 c=2,5 d=-3 e=0 f=-1,5 Sper ca te-am ajutat
Please Adaugă ca cel mai bun răspuns
nu te supara ca te corectez dar la be daca inmultesti -3*1,6+4,8