Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:14:25+02:00
 1.Uite niste idei!!
Florile se plimbă printre nori cu Copilăria. Florile susțin că ele aduc cea mai multă fericire oamenilor. Copilăria le contrazice, explicând că ea le aduce cea mai multă fericire oamenilor. Imaginează-ți cum arată personajele, în ce decor se plimbă, cum s-au întâlnit și cum decurge conversația, ce argumente aduce fiecare, la ce concluzie ajung.
 2
Este lucru cunoscut că florile au o relație specială cu copilăria. Ele au rolul de a se asigura că toți copii sunt fericiți și au o copilărie frumoasă. Imaginează-ți cum pot florile să facă acest lucru, cum își împart sarcinile, cum observă și urmăresc copiii și în ce fel interacționează cu ei pentru a-i face fericiți. Închipuie-ți și ce se întâmplă pe măsură ce natura și florile sunt gonite din orașe și înlocuite cu blocuri înalte de sticlă…
 3
Descrie cum văd copiii florile. Copilăria este o perioadă agitată, în care suntem asaltați de o grămadă de informații. La început, copiii văd florile ca pe niște ființe care îi ajută să înțeleagă lumea din jurul lor. Imaginează-ți cum evoluează relația copiilor cu florile pe măsură ce cresc, în ce moment se încheie copilăria și cum văd atunci tinerii florile.
Spor la scris!
5 4 5
2014-11-12T19:16:48+02:00
 
                                        Florile copilariei
Cand eram mic , intr-o dimineata , m-am trezit si m-am dus direct la geam ca sa admir florile plantate de mine. In fiecare dimineata le admiram cate 10 minute. Intr-o zi , atunci cand m-am trezit afara era ploaie, si batea vantul foarte tare,eu,repede m-am dus la geamul din bucatarie si am vazut ca o floare a fost rupta.Atunci m-am intristat si am rugat-o pe mama mea sa ma lasa afara sa o pun laloc .Dar mama mea nu m-a lasat deoarece afara era foarte frig si imi spunea ca voi raci. Atunci m-am dus in camera mea si am inceput sa plang, erau florile mele preferate.Pe dealungul timpului anii au trecut si aproape in fiecare an ma gandeam la florile acelea . Acelea erau florile Copilariei