Răspunsuri

2014-11-12T19:08:49+02:00
1)Zile pline de voie buna
2)Se asezau curiosi in jurul povestitorilor pentru a asculta intamplari
3)?
4)Sa inceapa o alta poveste
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:22:11+02:00
Zile lungi si vesele
ne asezam atenti
supararea noastra este judecata
alta povestire
(sunt din cartea de romana de clasa a 7_a , de la iapa lui voda, sunt olimpica la romana , ai incredere, ma cheama Stinga Elena....)
da. asa e...
dar, inchina oala catre obraze ce inseamna... te rog raspunde..!