Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:07:41+02:00
ceai - eai - triftong
dulceață - dul-cea-ță - ea - diftong
ianuarie - ia-nu-a-ri-e - ia - diftong u-a - hiat și i-e - hiat
lupoaică - lu-poai-că - oai - triftong
gheară - ghea-ră - ea - diftong
cincea - cin-cea - ea - diftong
ciubotoi - ciu-bo-toi - iu și oi - diftongi
mărgea - măr-gea - ea - diftong
ceai - eai - triftong
dulceață - ea - diftong
ianuarie - ia, ua si ie - diftongi
lupoaică - oai - triftong
gheară - diftong
cincea - diftong
ciubotoi - iu și oi - diftongi
mărgea - ea - diftong
2014-11-12T19:07:49+02:00
Diftong:ceai,dulceata,lupoaica,gheara ,cincea,ciubotoi,margea
hiat:ianuarie
CU PLACERE DACA TI-AM FOST DE AJUTOR