Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-07T19:16:40+02:00
2x+5y supra 5y=10 pe 13,facem produsul mezilor ori produsul extremilor rexulta ca:20x +50y=65 y
mutam termenii cu y intr-o parte si cei cu x in cealalta parte rezulta ca 20x=65y-50y
20x=15y rezulta ca x pe y=15 pe 20,simplificam si ramane 3 pe 4
ai inteles?
Da , thank you ^^ ......era ceva ce nu îmi aminteam ....
2014-03-07T21:04:01+02:00
(2x+5y)/5y=13/10 2x/5y+1=1,3 2x/5y=0,3 x/y=3/4
3 4 3