Răspunsuri

2014-11-12T19:02:48+02:00
Baiatu este fericit deoarece tatal i-a adus o jucarie noua.

pot sa marchez ca "cel mai bun" pe amandoi? pt ca nu stiu D:
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:03:11+02:00
Am fost foarte surprins dar fericit sa aflu ca am trecut mai departe.
cum marchez pe cel mai bun pe amandoi?
Ce fericit as fi daca s-ar termina
Mihai e fericit ca a luat o nota buna
nu poti sa marchezi mai multi la ,, cel mai bun raspuns"