Explica sensul pe care il are cuvantul polisemantic a iesi in urmatoarele enunturi:
Am iesit cu prietenii in oras.
Acum au iesit din moda hainele acestea.
Mihai a iesit al doilea la concursul national de fizica.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:03:13+02:00
,,M-am intalnit,, cu prietenii in oras
,,Nu se mai poarta,, hainele acestea
,,a castigat prmiul doi,,
7 4 7
2014-11-12T19:04:22+02:00
Am ieșit cu prietenii in oraș - a pleca, a se duce Acum au ieșit in moda hainele acestea-a apărut Mihai a ieșit al doilea...-a ajunge ,a deveni
Imi cer iertare la a doua întrebare a ieșit inseamna demodat , care nu mai este in voga