Răspunsuri

2014-11-12T18:58:37+02:00
De ce l-ati batut pe fratele Mariei?
Ionut este cel mai las baiat din scoala.
Daca as fi vazut tortul l-as fi mancat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:14:30+02:00
Baietii din echipa de fotbal sunt lati in umeri.
L-ati vazut cumva pe Andrei?
Ai vrea sa mergem maine la cinema?
A-i demonstra unde a gresit,e un lucru bun.
Prietenul meu,Andrei,este las.
L-as ruga pe tatal meu sa-mi cumpere o bicicleta noua.
1 5 1