Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-07T18:31:40+02:00
A sosit primavara cea multicolora.
Nu exista nici un dragon in lumea reala.
Imparateasa traia intr-un castel imens.
Pasarile sunt mesageri ai primaverii.
Caciula mea are niste ciucurei.
2014-03-07T18:33:28+02:00
Primavara a sosit.
Am citit o poveste in care aparea un dragon.
In acel castel a fost inchisa o printesa.
Au venit niste mesageri.
La pantofi are ciucurei.