Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:48:47+02:00
Casuta,casoaie,incasit,casute
verdeata,inverzit,reinverzit,verzis,a inverzi

Sper ca te-am ajutat :D poti sa-mi multumesti din buton si poti sa-mi marchezi cel mai bun raspuns :*
2 5 2
2014-11-12T18:48:48+02:00
Casa:casuta,cascioara,casoi ,casoaie,casulie
verde:
a inverzi,verdeata,inverzit,reinverzit,neinverzit,verzeala,desverzit,inverzire,verzui,verzisor
1 5 1