Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:54:53+02:00
Pentru prima pagina puneti o hartie colorata de ce culoare vrei tu si deseneaza ceva daca nu esti bun la desen sau nu iti place pune pe altcineva sa daca nu pune pe ecranul calculatorului si deseneaza schita si pentru a patra deseneaza la fel sau lasa simplu.
2014-11-12T20:22:29+02:00
Prima coperta sa aiba scris:numele autorul sau membri,un simbol al vostru, de preferat pe hartie colorata si ultima coperta de aceiasi culoare ca si coperta 1 si evantual niste flori sau simboluti artistice

1 5 1