Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:45:03+02:00
Vedere ,  vazut                                                                                                    citire , citit                                                                                                          cautare , cautat                                                                                                  comunicare ,  comunicat                                                                                   invatare,  invatat                                                                                                  apreciere , apreciat                                                                                         colorare , colorat                                                                                                 curatare, curat
3 3 3
2014-11-12T18:45:27+02:00
A vedea-vazatorul.....vazut
a citi-cititorul.....citit
a cauta-cautatorul....cautat
a comunica-comunicatul....comunicabil
a invata-invatzatorul....invatzat
a aprecia-apreciatorul....apreciat
a colora-coloratul.....colorat
a curatza-curatzatorul....curat