Răspunsuri

2014-11-12T18:41:14+02:00
8642..................
9876
"de 4 cifre pare"
e corect 8642 pentru ca zice asa: „care este cel mai mare nr. de 4 CIFRE DIFERITE???”
Besunamaria al tau este foarte bun!!
daca nu stii sa scrii cerinta asta e partea a a2:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:41:22+02:00
9876  este cel mai mare nr  de 4 cifre diferite
Mersi este buna pt.ca este si par si de 4 nr.dif!!