Răspunsuri

2014-11-12T18:45:37+02:00
Laleaua (Tulipa) este un gen care cuprinde aproximativ 100 de specii de plante cu flori din familia Liliaceae. Sunt originare din sudul Europei, nordul Africii și Asia, din Anatolia și Iran (unde floarea este reprezentată pe drapelul național) până în China și Japonia.Lalelele pot să crească chiar pe anotimp friguros şi cu zăpadă multă. Plantele au de obicei, 2 – 6 frunze, cu unele specii care au până la 12 frunze.
Alt ceva nu mai stiu :)))

am nevoie de schimbarile sezoniere a unei plante cu flori*))) oricum mersi
pai noua cam asa ne da la bio ori cum altceva nu stiu ce sa iti zic :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:59:08+02:00
Laleaua la apropierea iernii, organele lor aeriene mor, dar ele au acumulat substante de rezerva in organele subterane.primavara din aceste organe se vor forma noi plante care se vor hrani cu substantele de rezerva, pina ce se vor forma frunze noi.dupa ce au produs fructe cu seminte, cresterea plantelor inceteaza