1.Alcatuieste enunturi formate din:5 cuvinte in care cuvantul "codru" sa se afle la inceput.
3 cuvinte in care cuvantul "codru "sa se afle la sfarsit
6 cuvinte in care cuvantul "codru" sa se afle in interio
VA ROG SA NU MAI SCRIETI O SINGURA INTREBARE, DACA ESTE TEMA SA FIE RASPUNS LA TOATE EXERCITIILE

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:50:37+02:00
Codrul pustiit infrunta greaua singuratate.

Privesc aramiul codru.

Toamna codrul ramane lipsit de frunze si de triluri.
2 5 2
2014-11-12T19:27:55+02:00
Codrul amagit este suparat. Fetita s-a dus in codru. Toamna, toti copacii codrului ingalbensc cu totul.