Răspunsuri

2014-11-12T18:38:35+02:00
Toate aceste cuvinte au 13 sunete
Multumesc oricum separat nu toate la un loc..fiecare cuvant in parte
incearca...3 sunete..salcam....2 sunete....ciocarlie.4 sunete...chemare3 sunete..gheata..2 sunete
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:46:00+02:00
Incearca= in-cear-ca=7 sunete deoarece "ce" poarta 1 sunet salcam=sal-cam=6 sunete ciocarlie=cio-car-li-e=8 sunete deoarece "ci" poarta 1 sunet chemare=che-ma-re=6 sunete deoarece "che" poarta 2 sunete gheata=ghea-ta=4 sunete deoarece "ghe" poarta 1 sunet Daca ti-a fost de folos răspunsul meu pune-l ca a fi cel mai bun!!
1 5 1