Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:40:14+02:00
Un fotbalist a dat gol - substantiv
Paharul este gol. - adjectiv
Gol! Gol!- interjecție
A  alergat gol.- adverb
multumesc moolt
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-11-12T18:43:17+02:00
Nici cu un ban nu poți umple un suflet daca acesta e gol. El a marcat un gol si toți au început sa il glorifice. Ionel goli tot vasul in care se afla sucul de mere , iar mama il certa , căci s-a gindit doar la el. Gol pentru cineva inseamna victorie primită prin multă munca. Sper ca am înțeles tot corect si te-am ajutat.
2 5 2