Răspunsuri

2014-11-12T18:38:00+02:00
Înseamnă ca este o propoziție interogativa si exclamativa !! Daca ti-a fost de folos răspunsul meu te rog pune-l ca a fi cel mai bun !!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:39:28+02:00
? - e folosit în scriere pentru a marca intonația propozițiilor sau a frazelor interogative. Se pune semnul întrebării după cuvintele, grupurile de cuvinte, propozițiile și frazele care au un caracter interogativ și care sunt întrebări directe.


!-
se pune de asemenea după interjecțiile și vocativele care exprimă stări afective și sunt considerate cuvinte (sau părți de frază) independente.Semnul exclamării mai apare după o propoziție exclamativă, care poate fi completă sau eliptică de predicat dupa cum urmeaza:
2 5 2