Răspunsuri

2014-11-12T18:32:18+02:00
Cheltuia-7 sunete...
tacere-6sunete
ingheta-6 sunete
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:35:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cheltuia [K'el-tu-ia]=8 litere, 7 sunete
tacere [ta-če-re]=6 litere, 6 sunete
ingheta [in-g'e-ta]=7 litere, 6 sunete
ti-am dat si scrierile fonetice