Răspunsuri

2014-11-12T18:32:58+02:00
O sa iti spun metodaea de a invata o poezie 1 citesti poezia de doua trei ori 2 repeti fiecare vers. De cinci sase ori 3 repeti fiecare strofa de patru cinci ori 4 repeti poezia de trei patru ori
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:35:18+02:00
Pai..trebuie sa citesti poezia de cateva ori si dupa aceea sa incerci sa memorezi putin cate putin. Daca nu merge dupa ce o citesti de cateva ori o mai citesti inca de doua ori si incerci din nou sa o memorezi. O poti citi poezia de cat crezi tu ca e necesar, pana ce o intelegi putin. Sperr ca te-am ajutat.
1 5 1