Răspunsuri

2014-11-12T18:23:53+02:00
In padure deoarece aerul este mai curat

este mai sanatos sa-ti petreci timpul in padure decit in localitate deoarece in padure aerul e curat iar in localitate e poluat de fumul din tefile de esapament al masinilor si de diferite chimicate
mersi Tincutza
cu placere
:)
:D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:24:56+02:00
Eu cred ca in padure deoarece in padure aerul e curat si te simti cu mult mai bine. Mai bine-ti petreci timpul in natura in armonia sa decat in aerul murdar de la oras provocat de masinile, gunoaiele si de uzinele din preajma.
2 5 2