Răspunsuri

2014-03-07T17:37:25+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

adjectivul este partea de vorbire flexibila care atribuie o insusire substantivului.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-07T17:40:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Adjectivul este partea de vorbie care determina un substantiv . De exemplu : Maria frumoasa , Daria micuta , masina alba , pahar mic .



               Sper ca a inteles varul tau .
2 5 2