Răspunsuri

2014-11-12T18:42:46+02:00
Muzeul luvru  arcul de triumf catedrala notre dame  catedrala notre-dame din paris
Da , in paranteza scrie in afara de astea. Multumesc oricum.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T20:05:51+02:00
Catedrala Notre-Dame din Paris (în română Catedrala Doamna Noastră, cu referire la Fecioara Maria) este un monument alarhitecturii gotice timpurii din Franța, sediu al Arhiepiscopiei Parisului. Catedrala se află pe Île de la Cité, în centrul Parisului.Muzeul Luvru (în franceză Musée du Louvre) este cel mai mare muzeu de istorie și artă din Franța (după suprafață, 210.000 m2dintre care 60.600 m2 destinați expozițiilor) și unul dintre cele mai importante muzee din lume. Este situat în centrul capitalei franceze, Paris, între cheiul drept al Senei și strada Rivoli (franceză Quai de Louvre - Rue Am. de Coligny - Rue Rivoli), în primul arondisment, într-o clădire istorică, fost palat regal, Palatul Luvru. Exponatele de artă franțuzești acoperă o largă parte din istoriaFranței, de la Dinastia Capețienilor până în prezent.

Arcul de Triumf (Arc de Triomphe în franceză) este un monument situat în Paris, în Place de l'Étoile, la extremitatea vestică a bulevardului Champs-Élysées (cel mai frumos bulevard din lume, după parizieni). Se află la intersecția mai multor bulevarde, cum ar fi Grande Armee, Wagram și, bineînțeles, Champs-Élysées.