Răspunsuri

2014-11-12T18:07:55+02:00
El estre ciudat.
Casa arata straniu
Hainele sunt extravagante
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-12T18:10:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este cidat cum lumea se schimba in fiecare zi. Filmul care l-am vazut aseara avea multe scebe stranii . Ieri am fost la o petrecere extravaganta.
1 5 1