Răspunsuri

2014-11-12T18:04:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Povestea porcului,ivan turbinca,daniila prepeleac,buclele de aur.....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:07:21+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Moara cu noroc de Ioan Slavici
Amintiri din copilarie de Ion Creanga
Din lumea celor ce nu cuvanta de Emil Garleanu
Poezii de Mihai Eminescu
Fram,ursul polar de Cezar Petrescu
Dumbrava Minunata de Mihail Sadoveanu