Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:03:25+02:00
Presedintele Noii Zeelande  este  Graeme  Wheeler
2014-11-12T18:22:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 Wheeler Graeme este presedintele Noua Zeeladnda