Explica folosirea virgulei in enuntul: Lumea-ntreaga doarme , stresinile plang. Precizeaza valoarea morfologica si functia sintactica pentru cele subliniate : Cultura e facultatea de a decide ce e de făcut când nu stii ceva.

2

Răspunsuri

2014-03-07T17:02:53+02:00
In acest enunt virgula s-a folosit deoarece a avut loc o enumeratie.

ma poti ajuta si la al doilea enunt?
cel cu valoarea morfologica si f.s?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-07T23:45:50+02:00
In acest enunt,virgula delimiteaza doua propozitii diferite.
de a decide=verb la mod infinitiv,functie de atribut verbal.
Cand=adverb relativ,
ceva=pron nehot,fct de complement direct
1 5 1