Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-12T17:58:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
El alearga iute.
iute=adverb de mod.

Nu-mi plac ardeii iuti.
iuti=adjectiv propriu-zis.
2014-11-12T18:02:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eu alerg iute la scoala=adjectiv de mod Adreii iuti sunt preferatii Cristinei=adjectiv propiu zis
Comentariul a fost şters
Adverb pardon
Mi-am dat seama înainte ca eu cunosc tipurile
Comentariul a fost şters