Răspunsuri

2014-11-12T17:51:30+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T17:55:36+02:00
-Vreau sa-i spui mamei ca excursia a fost frumoasa!
-Iubesc suvenirul pe care l-am achizitionat de la magazinul acela micut!
-Manastirea Putna a fost superba!
-Excursia impreuna cu colegii mei dragi a fost una perfecta!
-Vom ramane cu amintiri speciale din aceasta excursie!

Sper c-am putut sa te ajut :D

3 3 3