Răspunsuri

2014-11-12T17:50:45+02:00
Citesti textul
stabilesti tema
verifici in ce masura titlul reflecta continutul textului
analizezi titlul din punct de vedere morfologic
mentionezi daca titlul este folosit cu sens propriu sau figurat
explici sensul de baza
iti exprimi parerea personala
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T18:01:36+02:00

structura acestuia- reprezentand organizarea titlului

sintetic-alcatuit dinr-un singur cuvant

analitic-alcatuit din mai multe cuvinte

mesajul  transmis direct sau indirect

titlul denotativ indica un sens concret usor de regasit in text

titlul conotativ indica un sens figurat sugereaza anumite interpretari detaliate legate de elemente specifice ale textului

2 4 2