Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T17:48:28+02:00
A) 2(5x-3)=94
Il treci pe 2 cu sens opus langa 94 si desfintezi paranteza.
5x-3=94:2
5x-3=47
Il treci pe 3 cu sens opus langa 47.
5x=50
x=50:5
x=10
B)3(2x+7)-5=22
Il treci pe 5 si 3 langa 22.
2X+7=9
Il treci pe 7 cu sens opus langa 9.
2x=2
x=2:2 x=1
C) 5[2(3x+2)-11]+4=29
Il treci pe 4 si pe 5 cu sens opus langa 29.
2(3x+2)-11=5
Il treci pe 11 si pe 2 cu sens opus langa 5.
3x+2=8
Il treci pe 2 cu sens opus langa 8.
3x=6
x=6:3
x=2

3 4 3
2014-11-12T17:50:00+02:00