Răspunsuri

2014-11-12T17:24:24+02:00
Peste sat a cazut un val de bruma argintie 


14 3 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T17:27:26+02:00
Un val de brumă argintie se revarsă peste căsuțele tacute. Norii suri ascund astrul, intr-o ceata de secrete. Vifornita păgână se apropie plangand. Nucii păgâni fac plecăciuni la vederea dezastrului iminent. Sper ca te ajuta
23 4 23
ma ajuta foarte mult
Multumesc mult de tot
Ma bucur ca va ajuta :)
multumesc
Cu plăcere :*