Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T16:54:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Stih=vers,sau vers dintr o cantare bisericeasca
a talmaci=a interpreta,a explica
1 5 1
2014-11-12T16:55:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Stih - vers
a talmaci - a exprima , a dezlega