Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-12T17:17:54+02:00
Salutare greere ce mai faci o ajut pe furnica
cum si de ce ?
pai e singura
ei si ce dai pace sasi faca singura provizii
nu te ascul vorbele tale sunt fara sens oricum poate ma aleg si eu cu ceva
nu cred caaci furnica e zgircita
nu spune asa ea e iubita mea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T17:21:08+02:00
Intr-o zi o furnica pleca de la musuroi sa caute de mancare.Mergea ea linistita pe drumul cel stramt si se intalnise cu un carabus ce avea pe spate doua,trei boabe de porumb.Ea ii spuse:
-Ce cari acolo , carabusule?
-Nimic!
-Da de unde vii?
-De la moara!
- De ce ai fost acolo?intrebase curioasa furnica.
-M-am intrebat daca pot gasi boabe de fasole la moara de boabe de porumb.Si am intrat intr-o galeata cu graunte sa vad daca pot gasi una sau mai multe boabe de fasole.
- Dar, carabusule , iti plac grauntele?
-Unde sunt? Le urasc, nu imi plac deloc sunt descuzatoare.
- Stai umpic!
Se urcase frumos furnica pe spatele carabusului si luase cele trei boabe de porumb.Si asa se facuse furneca cu mancare!
Sper ca ti-am fost de ajutor!
da foarte mersi
pt nnm