Răspunsuri

2014-11-12T16:48:39+02:00
Ana e vesela  . Mama are o vesela noua 
10 4 10
dar e vesela
:(( lasa-ma
tu sper ca nu e veselà
Multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T16:49:51+02:00
Vesela mamei este in tulapul din bucatarie.
Vesela copilarie a Alinei o impresioneza pe doamna invatatoare.

11 4 11
Sper ca te-am ajutat!
Stii la pprima propozitie era: Vesela mamei este in dulapul ...
mersii
dar e vesela sau veselà
Multumesc