Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T19:02:51+02:00
Limbi de origine latină (româna, italiana, spaniola...), limbi de origine anglo-saxonă
(engleza), de origine slavă (rusa, bulgara...), de origine germanică (germana), de origine traco-iliră (albaneza), de origine greacă (greaca).
1 5 1
2014-11-12T19:38:01+02:00
Bulgară  Cehă Croată  Daneză  Engleză  Estonă  Finlandeză  Franceză  Germană  Greacă  rlandeză  Italiană  Letonă  Lituaniană Maghiară  Malteză   Olandeză  Poloneză   Portugheză  Română  Slovacă  Slovenă  Spaniolă  Suedeză