Răspunsuri

2014-03-07T14:17:13+02:00
Sanda si Ioana merg in oras pt. a face unele cumparaturi .Stefan vine cu noi.. 
Nustiu daca este corect dar am incercat sa te ajut !
eu si sanda mergem in oras pentru a face unele cumparaturi.
asa e corect
A scuze am gresit ! Nu am fost atenta
se mai intampla.
mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-07T15:06:49+02:00
Sandra si eu mergem in oras sa facem niste cumparaturi.Stefan,vii cu noi?
3 5 3