Scrie numerele :999 , 888 , 526 , 136 ca produse de trei factori! Clasa a 4 a. URGENT!

2
IMI RASPUNDE CINEVA SI MIE?
va roooooooooooooooooogggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3*3*111=999; 2*4*111=888; 1*2*263=526; 2*4*17=136 Succes!
multumesc

Răspunsuri

2014-11-12T16:17:57+02:00
Cel mai simplu e : 900+90+9, 800+80+8, 500+20+6 si 100+30+6  sper ca te-am ajutat  :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T17:56:09+02:00
3*3*111=999; 2*4*111=888; 1*2*263=526; 2*4*17=136 
1 5 1